czwartek, 15 marca 2012

Ręcznie ozdabiane pudełka + kalendarze z poprzednich warsztatów

Poniżej przedstawiam zdjęcia z warsztatów , które odbyły się 13 marca 2012 r. Panie ozdabiały pudełka na prezent, biżuterię czy inne drobiazgi. Wszystkie pudełka były piękne, jednak nie wszystkie zdążyłam obfotografować.Muszę przyznać że mam naprawdę bardzo zdolną grupę. Kobitki moje jesteście fantastyczne!


Pani Monika gustuje w stylu vintage i jak widać świetnie się w nim odnajduje.Naprawdę udana praca.Jestem dumna z mojej "uczennicy" . :)
Pani Maria wykonała bardzo ładne pudełko , które przypomina ciasteczko z kremem i wisienką oraz bardzo wiosenny kalendarz..

Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów na okładce poniżej.
 Pani Matematyczka :) wykazała się dużymi zdolnościami plastycznymi i kreatywnością.
Tutaj mamy zielone pudełko na dolary.Aż trudno uwierzyć że podłużne pudełko może tak ciekawie wyglądać.
Pani Ola mimo , że pierwszy raz na zajęciach miała ciekawy i oryginalny pomysł na tasiemkę i wykonanie wnętrza pudełeczka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz